Blogi

Uusimmat kirjoitukset Lisää →

En olisi ikinä uskonut, että pystyn tekemään käsilläseisontapunnerruksia ja leuanvetoja!

1.7.2021 — Newtonilla CrossFitia harrastava Outi Vuorivirta-Lehtola kertoo, että voimatasot on näiden vuosien aikana kasvaneet hurjasti ja myös taitopuolella on tullut kehitystä liikkeissä, joita hän ei alussa olisi kuvitellutkaan pystyvänsä tekemään.

Lue kirjoitus

Yhdessä treenaaminen tukee parisuhdetta!

26.4.2021 — Heidi ja Jani ovat sitä mieltä, että yhdessä on kiva treenata. Se motivoi, kannustaa ja on myös parisuhdetta tukevaa yhteistä tekemistä.

Lue kirjoitus

Aivot ja liikunta - kohenna muistia liikunnalla

17.3.2021 — Ikääntyminen vanhentaa aivoja, mutta liikunnalla on mahdollista hidastaa muistin heikkenemistä.

Lue kirjoitus

Suosituimmat kirjoitukset Lisää →

Mitä jokaisen golffarin tulisi tietää fysiikkaharjoittelusta?

30.1.2017 — Golffari, vaivaako nivunen tai alaselkä? Kaipaatko avauslyönteihisi lisää pituutta? Lue tämä tieteelliseen näyttöön perustuva blogikirjoitus. Opit paljon golffarin fysiikkaharjoittelusta ja saat esimerkkitreenin, jolla pääset harjoittelussasi alkuun.

Lue kirjoitus

Laktaattitesti – mitä, miksi, miten?

31.10.2018 — Laktaattitestillä seurataan kestävyyskunnon kehittymistä ja optimoidaan harjoittelua. Se on loistava apuväline tavoitteellisen kuntoilijan tai urheilijan harjoittelun tueksi.

Lue kirjoitus

Nopeusharjoittelun seitsemän periaatetta

30.1.2018 — Muista nämä nopeusharjoittelun seitsemän periaatetta, niin teet harjoituksistasi entistä tehokkaampia.

Lue kirjoitus

Loppuverryttely – aliarvostetuin osa nykypäivän harjoittelua

27.9.2016 — Harjoituksen päättävä verryttely on aliarvostetuin osa nykypäivän harjoittelua, joten ei ole ihme, että moni kuntosalikävijä kärsii tuki- ja liikuntaelinvammoista sekä alipalautumisesta. Loppuverryttely on olennainen osa harjoitusta ja sillä on monia tärkeitä tehtäviä.

Lue kirjoitus